Lumea povestilor este lumea copilariei. Aici copiii vor fi invitati nu numai sa asculte povesti dar si sa fie creatori de povesti. Vom impleti lecturi diverse pentru a afla lucruri noi, vom crea povesti si vom mesteri lucruri de mana minunate. Se vor avea in vedere mai multe obiecive:
1. Incurajarea copiilor in descoperirea lecturii,
2. Cresterea stimei de sine si a increderii in fortele proprii prin activitatile de creatie
3. Descoperirea unor noi universuri recreativ-educative prin intermediul cartilor versus media.
4. Mentinerea si cresterea interesului pentru citit.
Clubul isi propune o educatie informala. Fiind mai degraba adeptii principiilor montessoriene credem in puterea copiilor de a invata si de a se inspira unii de la altii, cei mici de la cei mai mari, cei mai putin initiati de la cei mai avansati s.a.m.d. Clubul nu este un loc de lectii de lectura in limba romana ci un loc de incurajare a gandirii, criticii, creativitatii si exprimarii intr-un mod personal si unic.
1. Incurajarea copiilor in descoperirea si aprecierea lecturii,
2. Cresterea stimei de sine si a increderii in fortele proprii prin implicarea in dialoguri deschise despre carti
3. Informare: Copiii se pot afla amanunte cu privire la carti prin schimbul reciproc de informatii.
4. Mentinerea si cresterea interesului pentru citit
Atelierele se adreseaza copiilor care au invatat deja toate literele si citesc pe silabe. Ele sunt destinate copiilor care nu au dezvoltat o pasiune pentru citit si isi doresc sa ii incurajeze si ajute ca sa citeasca fluent. Atelierele nu sunt destinate copiilor cu dislexie. Se au in vedere urmatoarele obiective:
1. Initierea si antrenarea copiilor in arta lecturii
2. Incurajarea cititului prin joaca si trecerea pragului de cititor incepator
3. Descoperirea profilului de cititor, fiecarui copil prin expunerea la texte din domenii diverse
4. Stimularea cititului si auto depasirea prin diverse tehnici printre care si includerea intr-un grup cu aceleasi teluri
5. Dezvoltarea atentiei, rabdarii si cresterea stimei de sine prin recunoasterea performantelor in cadrul grupului